XALQARO MARKETING 2019-11-06T18:06:46+00:00

Project Description

“Xalqaro marketing” davlatning iqtisodiy o’sishi va rivojlanishining eng muhim omillaridan biri bo’lib, yoshlarni marketing xizmatlaridan samarali foydalanishga va mamlakatning iqtisodiy o’sishiga, mahalliy tovarlar va xizmatlarimiz tovarlari va xizmatlarini izchil ommalashtirish va jahon bozoriga chiqishga tayyorlash bizning asosiy vazifamizdir.

Toshkentdagi Yoju texnika instituti talabalarga nafaqat nazariy va amaliy bilimlarni berish, balki ushbu bilimlarni kelajakdagi tadbirkorlik faoliyatida qo’llashdan ham manfaatdor. Shu  sababli ta’limning asosiy bazasi amaliy ko’nikmalar hisoblanadi.

Dastur maqsadi

Xalqaro marketing bo’yicha bakalavriyat dasturi marketing va kommunikatsiya strategiyalarini o’rganish, rejalashtirish, amalga oshirish va monitoring qilish bo’yicha mutaxassislarni tayyorlashga qaratilgan. Dastur marketingning xalqaro istiqbollari bilan bir qatorda talabalarni xalqaro bozorlar, xalqaro marketing va xalqaro biznes menejmenti bilan tanishtiradi.

Natija

Xalqaro marketing yo’nalishi bitiruvchilari xususiy, davlat, xorijiy va qo’shma kompaniyalarda ishlashlari, tovarlar va xizmatlarni ilgari surish bo’yicha konsalting kompaniyalarida ishlashlari, shuningdek, kompaniyalar mustaqil tashkil etishlari va tijorat faoliyati bilan shug’ullanishlari mumkin.

Bakalavriyatning asosiy o’quv rejasi:

Birinchi o’quv yiliga informatika, iqtisodiyot asoslari, statistika asoslari, O’zbekiston tarixi va rivojlanish strategiyasi, jahon tarixi va geografiyasi, rus, ingliz va koreys tillari kabi fanlar kiradi.

2-kurs marketing asoslari, xalqaro marketing asoslari, moliyaviy menejment va buxgalteriya asoslari kabi fanlarni o’z ichiga qamrab oladi.

3 – kurs nazariy va amaliy asoslarga ega bo’lgan eksportni boshqarish asoslari, strategik marketing menejmenti, biznesni boshqarish asoslari fanlarni o’z ichiga olgadi.

4-kurs: Bitiruvchilarga marketing tadqiqotlari usullari, marketingning global strategiyalari va modellari, madaniyatlararo menejment, xalqaro biznes kabi fanlar o’qitiladi va bitiruv malakaviy ishi bo’yicha tadqiqotlar olib boriladi.